Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Klik op deze link voor verzendinformatie.
Hoelang duurt het voor een artikel weer op voorraad is als er ‘beschikbaar via nabestelling’ staat?
Als het om een boekenlegger of sieraad gaat heb ik afhankelijk van hoe druk het is, 1 tot 3 werkdagen nodig voor ik het artikel kan verzenden Als het om een sjaal, omslagdoek, vilt of tie dye artikel gaat heb ik langer nodig. Ik neem dan contact op met wat de verwachte levertijd is..
Waarom ontvang ik geen email van mijn bestelling?
Er wordt altijd een email verzonden als je een bestelling plaatst en als de bestelling door mij verzonden wordt. Ontvang je geen email, dan is deze waarschijnlijk in je spamfolder terecht gekomen. Dit gebeurt regelmatig als je gebruikt maakt van hotmail, gmail en live-emailadressen. Helaas merk ik dat ook bij e-mailadressen die bij KPN horen, de email sinds ze een nieuwe spamfilter gebruiken onterecht in de spamfolder beland.
Ik heb geen factuur ontvangen. Naar welk rekeningnummer moet ik het bedrag overmaken?
Als e voor achteraf betalen hebt gekozen ontvang je de rekening voor je bestelling van Klarna. Tegenwoordig hebben de meeste emailprogramma’s een erg scherp afgesteld spamfilter waardoor vaak ook mailtjes onterecht in de spamfolder terecht komen. Heb je geen e-mail met een rekening van Klarna ontvangen, dan staat deze waarschijnlijk in de spamfolder.
Waarom krijg ik mijn bestelling in een oude doos?
Om het milieu en kosten te sparen hergebruiken ik zoveel mogelijk oude verpakkingen en vulmateriaal.
Waarom moet ik administratiekosten betalen?
Voor bestellingen onder € 1.95 rekenen wij 1 euro administratiekosten. Dit om kosten te dekken en mensen bewust te maken dat voor 1 bedeltje van 10 cent er wel een pakbon en etiket geprint wordt, er een envelop omheen gaat, de bestelling vervoerd moet worden etc. Voor bestellingen boven € 1,95 vervallen deze kosten.
Waarom betaal ik meer verzendkosten dan er op de envelop geplakt zit?
Om een bestelling bij je thuis te laten bezorgen maak ik meer kosten dan de kosten die je op de envelop of het doosje ziet. Er komt namelijk meer bij kijken dan een postzegel alleen. Denk hierbij aan verpakkingskosten, printkosten etc. Deze kosten zijn verwerkt in de verpakkings- en verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?
Jazeker! Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor ophalen. Zodra je bestelling klaar ligt ontvang je een mailtje waarin staat wanneer je je bestelling op kunt halen. Let op, ik ben niet de hele dag op kantoor aanwezig. Daarom kan het ook alleen op afspraak.
Is het mogelijk de artikelen te komen bekijken?
Nee, Ik heb geen fysieke winkel. Wel sta ik regelmatig op markten en braderieën. Wanneer ik een markt of braderie gepland heb staan, kun je de data op de website terugvinden.
Ik woon niet in Nederland, waarom kan ik niet bestellen?
Ik verstuur alleen in Nederland en België. Wil je toch graag bestellen, neem dan even contact op dan kijk ik even of ik een uitzondering kan maken.
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
Ik verstuur in de meeste gevallen met Post.NL.
Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een Post.NL locatie van mijn keuze?
Nee, helaas niet meer. Aangezien het nog maar een week bij een Post.NL locatie blijft liggen kreeg ik erg veel retouren omdat het niet op tijd afgehaald werd.
Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDeal, Bancontact, Bankoverschrijving en achteraf betalen. De betaling loopt via Mollie en bij achteraf betalen via Klarna.
Waarom vragen jullie mijn telefoonnummer?
Soms zijn er vragen over de bestelling. Aangezien e-mails soms in de spamfolder terecht komen kan het soms nodig zijn dat wij een telefoonnummer hebben. Alleen daarvoor gebruiken wij uw telefoonummer.