U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, tenzij u een deel van uw bestelling houdt, dan worden de verzendkosten niet gecrediteerd.
De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor uw eigen rekening.
Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact opnemen via info@thesouq-webshop.nl.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Het verschuldigde orderbedrag wordt binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour teruggestort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waar u mee heeft betaalt. Heeft u bijvoorbeeld via PayPal betaalt, dan zullen wij het bedrag ook via PayPal terugstorten.
Retouren kunnen verzonden worden naar:
TheSouq
Esdoornlaan 13
3741 WR Baarn
Let op: Stuurt u een pakket terug, vul dan het emailadres info@thesouq-webshop.nl in, of stuur ons een email met de track and trace-code van uw pakket. Als er niemand aanwezig is gaat het pakket namelijk naar een post.nl punt en wij krijgen hiervan alleen een melding als u ons emailadres invult. Post.NL doet geen briefjes meer in de bus dus als u dit niet aan ons doorgeeft loopt u het risico dat het pakket weer retour gaat naar u omdat wij niet weten dat er een pakket op het post.nl punt ligt.
Alle kosten en risico van de retourzending zijn wettelijk voor de verzender.
Als u een artikel terug stuurt in een envelop en die envelop raakt kwijt, omdat er geen track and trace code op zit of het artikel gaat stuk, dan bent u daar zelf verantwoordelijk voor.
TheSouq vergoed alleen uw verzendkosten voor het retourneren als het artikel defect is.
Als u iets retour zend als brievenbuspakketje, wat als gewone brievenbuspost naar u verzonden is, worden alleen de normale brievenbuspost-kosten vergoed.
Het verschil tussen deze kosten en het brievenbuspakketje is dan voor uzelf.
Als uw bestelling niet goed is aangekomen kunt u het beste eerst contact opnemen via de e-mail (info@thesouq-webshop.nl). Graag ontvangen wij een foto waarop het probleem te zien is.
Heeft u artikelen door ons op bestelling laten maken dan geld de volgende clausule:
Producten die u door ons laat maken zijn volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt.
Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.